anda ekot . saye follow


Friday, April 8, 2011

ting ting ting

minta perhatian .
saye selaku penganjur kontes aku dan die ingin mengeaskn bahawasenye
benda alah tu nk expired da AHAD ni .
sape2 yg terase belom join lg ,
kaw boleh klik dekat banner sebelah kanan tu .
mane2 yg suda ,
diarapkn agar bersabar sementare menunggu pemenang2 diumumkan .

lg satu nk ckp ,
senarai hadiah terpakse ditukar ats sebab2 tertentu .
sorry oke ?

kire mcm ni la .
satu pemenang utama akan dipilih .
then lg due tu pemenang x berape utama .
boleh ?
hehe

dun worry .
adiah stil lumayan la .

PEMENANG UTAMA :
membawa pulang shawl2 yg berwarna warni lg lawa2 .
(x sure lg nk bg berape helai)

dan lg due tu :
topap untuk mane2 maxis , digi o celcom bernilai rm10

dan x lupe ,
jemput singgah >> SINI << ye .
paling cikai pun tekan la butang follow tu sekali .
bukan paksaan ,
hanye pelawaan !
takot mane tahu tbe2 nk announce name kat situ ke .
alang2 nk promote my second blog juga .

hm nk ckp ,
tengs a lot kpd sape2 yg sudi tag aku dlm kontes anda .
terharu tau !
tp sorry ler ,
bukn x sudi join tp betul2 bz la .
insha allah bile2 free aku join karang .

dan ape yg penting aku nk ckp dekat sini ,
woot aku menang kontes !
auw2 jgn jeles yaw .
bukn nak membatak ,
tp biase la kemenangan pertama .
=.="
meh usha sini .
  kami swit kontes =)

jom pakat ramai2 ucap congrate dekat aku !
(naek lif tekan butang sendiri)

No comments:

Post a Comment

gmbr ihsan dri nurul aina khalid ! hee ~

gmbr ihsan dri nurul aina khalid ! hee ~

d0ndangDENDANG