anda ekot . saye follow

Thursday, March 24, 2011

nak rase ? nah amek kaw ! dush3



oke fine .
dgn seyakin konfiden nye aku pertaruhkn gmba ni .


huargh !
umi ayh tengok ni konpem x ngaku anak .
busuk nak mati weh .
HAHA

aku rase gmba ni layak menang pasl

kalian pernah tengok ke muke lg huduh dari ni ?
(walaupun aku d situ memang semulajadi huduh)
ngeh3

nk lempang ?
yeah silakan .
sepak terajang segala bagai pun aku benarkan .

Saturday, March 5, 2011

like plus3 !




aha !
swit an ?
suke giler kot gmba ni .
saat2 manis b4 apip fly pegi samburst sane !
buat pertame kali nye apip merelakn diri untuk dicium .
ingt senang ke ? HAHA
muke pun da mcm geli nk mati .
sorry apip .
kami terpakse .
bia name ktorg stil ade dlm kpale kaw tu .
kaw pkir ade ke budak sambest tu nk buad mcm ktorg ni ?

pinky itu swit ape .


maka ,


x sngke aku sanggup pky bju se pink ini ! hua


nk muntah ?
oke silakan !

ADHA KU KAY SHAH ??
huahua

mata saya bulat . anda bagaimana ?



OKE FINE .
tahu kontes ni da rmy join .
jus aku terhegeh2 lg .
x pe2 .
mse pnyertaan x melmbngkn ape2 kmenangn .
ngeh3 gaye mcm PASTI menang je .

mangse yg telah di kenal pasti :
my little adek merangkap buchuk2 gule aty saye
hee
FARIS HIJAZ !

x cukup bulat ? sabar ade lg .

gmba selingan je . jus ignore !

tengok betape sanggup nye aku zo0m dekat2 gmba die .

then ,

here u are !











pakej ni .
mate syap mulut lg BULAT !
ngee ~

so tuan belog !
ape lg ?
kuasa d tgn anda .

gmbr ihsan dri nurul aina khalid ! hee ~

gmbr ihsan dri nurul aina khalid ! hee ~

d0ndangDENDANG