anda ekot . saye follow


Sunday, February 27, 2011

memo tetap memo oke




owh gmba yg penoh memberi memory dlm idop aku .
rase2 mcm ni gmba las dpt aku snap dgn APIP + AEN .

apip ,
die da pndh sambest sane .
uhuk3 da x ade sape mau buli aku lg doe .
nk kol aku po'oh .
mau gelax same2 .
sorok barang haram togetha2 .
lg la sedih bile dapat tahu rmy budak samburst tu pndg2 kerek same kaw .
weh taw x ,
rase mcm nk bwk bala tentera je g serang diorg sane .
takat tudong pendek tu suda mau kecoh2 .
ape barang !
nmpk sgt mentaliti rendah tahap x ingat .
belom dipertontonkan lg tdong NAJIHA FUZI .
fuh ade beran ? HAHA
bajet otai je lebih .
adoh x kisah la korg nk ckp aku jiwang karat ke ape ,
yg pasti

"APIP , RINDU AKU DEKAT KAW PLUS2 DOE !"

belaja l.k baek2 taw dekat sane .

aen ,
hm da x tahu la nk komen ape .
sekarang die suda join org laen .
actually x ade la kish sgt .
hak kaw an ,
sape mau halang ?
myb mereka2 tu lebih membhagiakn kaw .
siapalah kami uhuk2 .
hua tacink giler kot aku .
oke la x mau komen lebih2 .
byk menyentoh sensitiviti ramai pihak doe .
BAHAYA !
paham2 sendiri la ye .
kang xpasl2 esok meja aku pnoh surt layang .

4 las ,
nk ckp ni .
kalaw aku ade kuase yg boleh buad ape2 aku suke ,
rase mcm nk putar balek mase .
bia zaman2 kite x matang tu berulang kembali .
x pyah sush2 pkir pasl konflik2 ni .
riang-ria-ceria-gembira-sentiase .
hayoh indahnye dunia !

apip x payah sbok nk amek l.k ,
aen stay tuned je dkt ostel mcm dulu2 .
then ,
ckop 10 org semua teman !
hua syok gilerrrrrr weh

2 comments:

  1. As salam.
    Sis nak ajak join ga ni.
    Letak nama cempaka kuning sebagai referral ye.tq

    http://cempakakuningku.blogspot.com/2011/02/jemari-asmara-2nd-giveaway.html

    ReplyDelete

gmbr ihsan dri nurul aina khalid ! hee ~

gmbr ihsan dri nurul aina khalid ! hee ~

d0ndangDENDANG