anda ekot . saye follow


Saturday, February 26, 2011

majulah sukan untuk negara



haha
agx pelik la aku bleh join kontes ni .
rase mcm kerdil je .
4 sure ,
SAYE BUKAN ATLET YE !
saje mau kasi meriah lg kontes ni .
terharu x tuan.belog ?
ngeh3

pasl aku ni memang x ade lgsog gmba yg bergaye ala2 atlet tu ,
jd dgn rase rendah hati ulam jantung paru2 semua ,
pitcha budak2 sekolah ku menjadi taruhan !

*kpd sape2 yg terselit gmba dy kat bwh ni ,
sorry oke x minx izin .
maen cilok dkt fb je . hee

 

aku suke la gmba dyorg ,
nmpk stylo !
bukn takat bergaya lagi .
siap bleh terapong2 di awangan .

semua muke dax2 f5 ,
aku x kenal !
haha bese la ,
ingt hisamuddin tu student nye 10-20 org je ke ?
org je knl aku !
huu sikap perasan ini masih lg x bleh dikikis .

ketika itu ,
mereka semua sedang bz me-merentas desa kan diri .
sedangkn aku ,
masih teros membina hablur2 mate di rumah ~
huahua kantoi ponteng sekolah .

sukan kegemaran ?
oyeh ,
salah soalan la .
ptotnye tny sukan ape yg reti maen HAHA .
erm rase2 mcm kelebihan kuh lebih ke arah
BOLA JARING N BADMINTON .
oke ?
pasl due2 benda alah ni la yg aku ade skil sket .
so saye suke ,
bleh keluakn peloh + exercse sket .
memandangkn lemak2 kuh ini kian membesa x ingt dunia .
ngeh3

akhir kate ,
SUKAN ITU BERGAYA kerana
selalu nye atlet2 ni org akn pndg tinggi .
hoho bukn calang2 org bleh trplh jd atlet .
so mereka akn jd perbualan rmy x kire d mana pun .
ingt senang ke ?
maka dgn tidak semena nye beliau akan teros jd
bergaya .
bergaya .
bergaya .
n teros bergaya .


No comments:

Post a Comment

gmbr ihsan dri nurul aina khalid ! hee ~

gmbr ihsan dri nurul aina khalid ! hee ~

d0ndangDENDANG